Ο Μπαχ ...νεγκλιζέ


Πιθανόν να είχατε πάντα αυτή την απορία, όπως κι εγώ άλλωστε: Τον Μπαχ πως τον έβλεπε η κα Μπαχ το πρωί προτού ντυθεί για να φύγει; Αδιακρισίες θα μου πείτε, αλλά εμένα με έτρωγε η περιέργεια, μέχρι που Γερμανοί ειδικοί -άλλοι κι αυτοί !- μου έδωσαν την απάντηση την οποία και σας μεταφέρω.
Άλλες απορίες επί του θέματος -και οι οποίες μάλλον θα μείνουν αναπάντητες επί του παρόντος-, είναι οι εξής:
1. Αυτή η περούκα πήγαινε ποτέ καθαριστήριο;
2. Όταν τον έτρωγε το κεφάλι του, τι έκανε;
3. Ποιον μου θυμίζει, ποιον μου θυμίζει; -χωρίς την περούκα-

Όποιος έχει καμιά καλή ιδέα -επιστημονικής φύσεως βέβαια- ας την πει...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

28 χρόνια από τον θάνατο του ζωγράφου Ασαντούρ Μπαχαριάν

Γυναίκα σημαίνει ΑγαπΩ

Δημήτρης Χαρισιάδης - Ελλάδα