Cabinet de curiosites 4
Αλλάζουν οι εποχές, αλλάζουν και τα μέσα. Στην ψηφιακή εποχή το πινέλο είναι ψηφιακό και η παλέτα περιλαμβάνει μερικά εκατομμύρια χρώματα, σε απόδοση υψηλής ευκρίνειας φυσικά. Αυτό που δεν αλλάζει ίσως είναι η πηγή του ονείρου και του εφιάλτη, που αναβλύζει κάπου εκεί βαθιά στο υποσυνείδητο και ποτίζει χιλιάδες χρόνια τώρα την Τέχνη.
Γεννημένος το 1958 από Άγγλο προτεστάντη πατέρα και καθολική Ιρλανδή μητέρα (και παντρεμένος με Γιαπωνέζα) ο Καναδός Ray Caesar ζωγραφίζει στον υπολογιστή με τα προγράμματα Maya και Nonuniform. Αν ζούσε στον 18ο αιώνα θα ζωγράφιζε στο μουσαμά, αλλά η θεματογραφία του θα ήταν περίπου η ίδια: η ζαχαρένια και ρόδινη κοριτσίστικη σάρκα. Δίκαια λοιπόν έχει χαρακτηριστεί σαν digital rococo μια και (τηρουμένων των αναλογιών) επαναφέρει την ουσία της αισθητικής ενός Boucher στον 21ο αιώνα. Τα σχεδόν διαφανή κι επικίνδυνα supergirls του μοιάζουν σαν να βγήκαν μόλις από ένα πάρτυ της Μαρίας Αντουανέτας, φορώντας τη σκούφια της catwoman σ' έναν παράξενο hi-tech σουρεαλιστικό περίγυρο.
Για περισσότερα επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του ζωγράφου, http://www.raycaesar.com/.
Σχόλια